فَلس

هرچه ما را لقب دهند آنیم

فَلس

هرچه ما را لقب دهند آنیم

دایمیتیکون مگر ضد نفخ نیست؟ چی‌کار داره وسط اون‌همه پلیمورهای سلولوزی ...چس می‌بنده به سر یا چی؟

دم‌نوش زیره‌ی سیاه می‌خورم و با سرور خواهر سعید چت می‌کنم...و فیلم می‌بینم...و سرور سعی دارد با جملاتی شبیه این:

من این شامپو و ماسکشو خریدم از شرکت برا موهام استفاده میکنم خیلی خوبه ...همینا وز موهامو گرفته و صاف کرده

جنس شرکتی  که درش عضو است را به من بیندازد...مامور فروشش است. چون امشب از موهاش تعریف کردم که صاف و بدون موج است زود احساس کرد می‌تواند از این طریق چندتا جنس به من بفروشد. و من می‌خرم.

می‌خرم.

و می‌روم دستشویی و می‌روم دم‌نوش قرمز می‌خورم و فیلم می‌بینم و پیام‌های سرور را می‌بینم:

برای اینکه رنگ موها دوام پیدا کند ، در شامپو کردن و شستن موها باید قواعد خاصی را رعایت کرد . شامپوی .... با قابلیت تثبیت کننده رنگ مو جهت ترمیم مو و حفظ رنگ مو ، موهای شما را خوش حالت و درخشان کرده و نیاز به رنگ کردن مجدد موها را کمتر می کند . این شامپو خاصیت شویندگی ملایم دارد تا باعث صدمه بیشتر به موها نشود . در فرمولاسیون این شامپو از روغن آرگان و پلیمرهای سیلیکونی جهت ثبات بخشیدن به رنگ مو و ترمیم ساقه مو استفاده شده است . روغن آرگان موجود در این شامپو بین پولک های مو نفوذ می کند و مقاومت مو را افزایش می دهد ، در رشد مو تاثیر بسزایی دارد ، بصورت طبیعی به مو آبرسانی می کند و از وز شدن مو جلوگیری می کند .  همچنین این روغن موهای غیر قابل کنترل ( وز و خشن ) را نرم و لطیف می کند . ویتامینE  موجود در این روغن آسیب هایی را که به دلیل اتوکشی زیاد ، حرارت و اکسیدان کردن مو به مو وارد کرده است را ترمیم می کند . همچنین به وسیله قرار دادن پروتئین بین ساختارهای مو ، قابلیت درمان مو خوره های پائین مو را دارد

دارم حس و حال نویسنده‌ی این پیام تبلیغاتی را تصور می‌کنم...خودم چندتا از این پیام‌ها نوشته‌ام...دارم فکر می‌کنم چه حسی داشته و به خرید محصول فکر می‌کنم..

سرور, [27.02.17 00:50]
اینم ماسک مو بدون آبکشی هست

سرور [27.02.17 00:51]
قبل از اینکه بخوای سشوار کنی میزنی رو موهات بعد سشوار کن موهاتو صاف میکنه و نرم

سرور, [27.02.17 00:51]
محصولات +شارژ:
ماسک مو بدون آبکشی حاوی روغن آرگان
  ماسک موی بدون آبکشی وایت رز حاوی روغن آرگان مخصوص موهای آسیب دیده ، جهت ترمیم کنندگی  و صاف کنندگی موهای آسیب دیده می باشد . این محصول ضمن نرم و صاف کردن موها به سرعت جذب مو می‌شود و موجب براق شدن موها می‌شود . استفاده از این ماسک مو نیاز به مصرف نرم‌کننده را در افرادی که موهای خشکی دارند از بین می‌ برد . این ماسک حاوی ترکیبات موثری مانند سدیم پی سی ای ، روغن آرگان و پلیمرهای سیلیکونی از قبیل دایمتیکون است که تارهای مو را با یک غشای نازک می پوشانند و باعث جدا شدن تارهای مو از هم می شوند . روغن آرگان موجود در این فرمولاسیون موهای خشک را نرم می‌کند و درخشش مو را بیشتر می‌کند . علاوه بر خاصیت نرم کنندگی و  درخشندگی این روغن ، به واسطه وجود ویتامینE و اسیدهای چرب آن برای درمان موخوره و وز مو بسیار مفید است  .با استفاده از این ماسک تارهای ضعیف نازک و خشک به تارهایی محکم تر و نرم تر تبدیل می شوند و به واسطه روغن آرگان موجود در آن شوره شر و خارش پوست سر را درمان می‌کند و به وسیله قرار دادن پروتئین بین ساختارهای مو ،  نوعی ضد شکنندگی مو محسوب می شود

ماسک بالا را هم معرفی کرد چون عصر رفتیم پیش دوستش که آرایشگاه دارد و دوستش گفت که موهای من چقدر هم که خشک است و نوچ نوچی کرد و انگار شلوار شاشوی یک بچه را با نوک انگشت بلند کند گوشه‌ی موهایم را گرفته بلند کرد...

و من به خریدشان فکر می‌کنم...بی‌که برایم مهم باشد موهایم چه شکلی باشد یا شود...

و می‌خوانم:


سرور [27.02.17 00:52]
هر کدوم 20 تومن هستن

سرور, [27.02.17 00:52]
ولی ارزش دارن کاملا گیاهی هستن و آرگان سرچ کنی میبینی چه ماده تقویتی برا مو و پوست هست

سرور , [27.02.17 00:54]
اگه خواستی بگو برات سفارش بدم ..

خاموش می‌کنم گوشی را....و فیلم را نگاه می‌کنم...براد پیت در صحرای مراکش در سال ۴۲ مشغول قدم زدن است.

-جنس موهاش چیه؟

آن موقع‌ها این‌ها می‌دانستند آرگان چیست؟

-..ها بابا..تو فکر کن فروغ کی دماغش رو عمل کرده بوده...

فکرش را می‌کردی؟ فروغ دماغش را عمل کرده باشد؟

نه...و نه چون شاعر و روشنفکر است...چون فکر می‌کردم همه مثل من ده سال است فقط که مثلا با عمل دماغ  آشنا شده باشند...

عامه پسند چارلز بوکفسکی روی بالش است...

پوست بدی داشته.

اگر سرور دوستش بود به دادش می‌رسید.