فَلس

هرچه ما را لقب دهند آنیم

فَلس

هرچه ما را لقب دهند آنیم

حبیبی

برای خودم هوادارانی پیدا کرده‌ام. هوادارانی که به من گل‌های مجازی و ترانه تقدیم می‌کنند.

با نهایت ادب و احترام.

از روزی که ترانه را ترجمه کردم و کانال با آی‌دی‌ام منتشرش کرد پیام‌های ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تشکر و عرض ادب و سلام هی از راه می‌رسد.

امشب هلاک بودم روی تخت.

سال از بیرون آمد و شام خواست وقتی گفتم روی گازه گفت خوب برایش بکشم .

گفتم داغانم.

خودش کشید و  وقتی پیامی رسید که از من بابت نزدیک کردن فرهنگ‌ها و قومیت‌ها که به قول فرستنده «سیاست و دین و جهل» بین‌شان فاصله انداخته تشکر و قدردانی کرده بود، بلند شدم و بلند بلند برایش خواندم چه نوشته شده.

گفت که بله وقتی آمده بلند نشدم تحویلش بگیرم و حالا خوب شارژم.

,*- های اضوا‌ء الشهرة حبیبی.

این را گفتم و ریسه رفتم از خنده.پرت شدم با خنده روی تخت.

هوادار به من ترانه‌ای از فیروز تقدیم کرد.

شنیده بودمش از قبل  و خودم هم خیلی تقدیمش کرده بودم به محبوبینم  ولی این‌بار انگار فیروز اختصاصی برای من خوانده باشدش.

**- سألونی الناس عنک یا حبیبی...


این درخشش‌ شهرته عزیزم.


**عزیزم مردم در مورد تو از من پرس و جو می‌کنند... 

ترانه‌ای که فیروز پس از فوت همسرش و خطاب به او خواند.