فَلس

هرچه ما را لقب دهند آنیم

فَلس

هرچه ما را لقب دهند آنیم

حاول- حکمت(برای دانلود کلیک کن مومن)...


[Forwarded from Habbeles Akar]
حبیتک حبیتک و بحبک انا على طول:
 دوستت دارم و همیشه دوستت داشته‌ام

لو مهما حبیبی تقول او مهما الزعل یطول
حبیتک:
محبوبم هر چی بگی و هر چقدر هم قهر طولانی بشه دوستت دارم

قلتلک و بقلک حاول تفهمنی شویة: قبلا گفته‌م و بازم می‌گم سعی کن من رو کمی بفهمی

لا تجرب تقسى علیی یمکن تقرب علیه شو بقلک... آه:
سعی نکن که بام سنگ‌دل باشی  ممکنه بم نزدیک بشی ...آه! آخه چی بت بگم من..


قلتلک مش على کیفک تملک هالقلب:
بت گفتم نمی‌تونی این قلب رو اون‌طوری که خودت دوست داری صاحب بشی

لو بدک یانی و ناوی نمشمی بالهدرب:
 اگه من رو می‌خوای و می‌خوای که تو این مسیر همراه و هم‌قدم بشیم

قلتلک مش على کیفک تملک هالقلب:
 بت گفته بودم که این قلب من رو اون‌طوری که دوست داری نمی‌تونی صاحب بشی
لو بدک یانی و ناوی نمشمی بالهدرب: اگه من رو می‌خوای و می‌خوای که تو این مسیر همراه و هم‌قدم بشیم

حاول تفهمنی بحیاتک مرة فهمنی و حیاتک: جان خودت سعی کن یه بار من رو تو زندگیت بفهمی..
برفض ترسمنی بخیالک و باوهامک تقلی کونی: نمی‌تونم بپذیرم که من رو اون‌طوری که خودت می‌خوای توی خیال و اوهامت رسم کنی و به من بگی درست شو..به‌وجود بیا.

حاول تقبلنی على حالی یمکن تتعرف ع جمالی: سعی کن این‌طوری که هستم من رو قبول کنی شاید زیبایی‌ام رو ببینی
شو مخبى بقلبی و افکاری ما بیکفینی تحب عیونی: شاید بتونی ببینی تو قلب و افکارم چی می‌گذره کافی نیست که عاشق چشمام باشی

کم مرة کم مرة بقول بتتغیر بکرا: چقدر و چقدر می‌گم ممکنه فردا عوض بشی
تتضحک على قلبی بنظرة ترجع ترضینی بغمرة:
با نگاهی قلبم رو فریب می‌دی و میای که باز با آغوشت آشتی‌ام بدی
کم مرة: چقدر...

و تقللی تحلف لی کذب على قلبی: میای می‌گی و می‌گی و قسم می‌خوری ..باید به قلبم دروغ بگم
لمم دمعاتی و خبی بس بقلک یا حبی هالمرة:
 اشکام رو پنهان می‌کنم و بت می‌گم این‌بار که عزیزم

خیفانة ظلم عیونک یملک هالقلب : می‌ترسم ظلم و سنگ‌دلی‌ات بر قلبم چیره بشه
اترک لک حالی و امشی لحالی بالهدرب:
اون خودی که دوست داری رو برات بذارم و راه خودم رو بگیرم و برم.